یزدفردا -وارده :فاطمه جعفري يزدي :مردم شهيدپرور دارالعباده يزد در طول تاريخ، همواره بلند همت و قدرشناس خدمتگزاران خويش بوده و هستند.

 اگر مروري كوتاه بر تاريخ سي ساله از عمر با بركت انقلاب بزرگ اسلامي بيندازيم، مشاهده خواهيم نمود كه مردم يزد در اغلب صحنه ها پيشتاز بوده و هستند. در دوران دفاع مقدس، رزمندگان يزدي همواره حرف اول را مي‌زدند. در كمك رساني به رزمندگان، مردم يزد بيشترين كمك و حمايت را داشته و در اكثر صحنه ها و مراتب علمي و ... يزدي ها پيشتاز صحنه ها بوده و هستند.
و در قدرشناسي از خدمتگزاران خويش نيز همواره قدرشناس خوبي بوده و هستند و خداي را نيز شاكريم. اگر سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) و رياست محترم و محبوب جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتراحمدي نژاد به استان يزد را مرور نماييم، خواهيم ديد كه يزدي ها ميزبان خوبي نيز هستند. و استقبال بي نظيري كه از رهبري بزرگوار انقلاب و هم چنين در طي روزهاي اخير كه از رياست محترم جمهوري اسلامي ايران به عمل آمد، درك صحيح و هوشياري مردم فهيم يزد را نشان مي دهد كه ان شاءالله خداوند متعال اين توفيق را از ما دريغ ندارد و با همراهي و پشتيباني و حمايت هميشگي از مسئولان و حضور در همه صحنه هاي انقلاب بتوانيم پاسدار خون شهداء و دست آوردهاي انقلاب اسلامي باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا